donderdag 10 maart 2011

Een nieuwe blog/a new blog

Ik wil dit ook eens gaan proberen. Ik spring in het diepe en zie wel waar ik uit kom. Ik ben Sonja en ben dol op vele soorten handwerken. De voornaamsten zijn kantklossen, frivolite, breien. Over deze onderwerpen wil ik graag vertellen waar ik mee bezig ben en liefst ook laten zien. Totaal onervaren met deze manier van werken, dus vergeef me de fouten die ik in mijn onwetendheid maak.

Als eerste het breien. Ik ben helemaal weg van het Fair Isle breien (voer het maar eens in bij google, dan weet je wat ik bedoel).
Hieronder het eerste resultaat:

Genoeg voor vandaag

A new weblog about bobbinlace, tatting and knitting.
I want to share what me keep buzy. First about knitting. I love the Fair Isle knitting, bought 2 books about it and this is my first try. It's from the book of Alice Starmore, now I'm working with a pattern from Alice Feitelson. Next time about Tatting and bobbinlace


2 opmerkingen:

  1. Lovely work! Fair Isle is still rather intimidating to me, but I do admire the results!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous Fair Aisle! Love the colours you used.
    Fox : )

    BeantwoordenVerwijderen