zaterdag 12 maart 2011

Frivolite/Tatting

With this Catherinewheel I learned split rings from internet. If someone can tell me where it comes from, I will be heppay. After rings and chains it opened a new world for me about tatting. And later I learned other techniques, and it supprised me evereytime I learned something new
Ik was al bezig met ringen en bogen, maar toen vond ik op internet dit Catherinewiel met een gebruiksaanwijzing voor splitrings. Als iemand me kan vertellen van welke website dit komt, kan ik het vermelden. Er ging een nieuwe dimensie in de frivolite-wereld voor me open. Zoveel meer mogelijkheden voor ontwerpen. En dat gebeurt steeds als ik een nieuwe techniek vind. Dat maakt het zo boeiend

1 opmerking:

  1. Hello,

    I like your wheel, I dont know where the pattern comes from but you have a nice job, keep up the good work.
    Margaret UK

    BeantwoordenVerwijderen